Tuesday 20 March 2018

Lebih 300 Belia sertai NBYC 2018 Musim Ke-5



Seramai 300 Belia daripada seluruh Negeri Sabah telah menyertai program tahunan North Borneo Youth Camp yang dianjurkan oleh Kelab Belia Keningau (KBK) dengan kerjasama Pejabat Daerah Keningau, Majlis Daerah Keningau dan Jabatan Penerangan Keningau. Program yang berlangsung selama 3 hari 2 malam itu telah diadakan pada 17-19 Mac 2018 bertempat di Taman Bandukan Riverside Resort, Bingkor Keningau.

Program yang dianjurkan sempena cuti persekolahan sangat bermanfaat kepada para belia untuk mengisi masa lapang dan pelbagai aktiviti telah diadakan sepanjang program berlangsung seperti Explorace, Talent Night, Concert, Kerja Amal dan banyak lagi. Majlis Penutupan disempurnakan oleh En.Sahanip Jamil yang mewakili YB Datuk Haji Sairin Bin Haji Karno selaku Pembantu Menteri Pertanian Dan Industri Makanan merangkap Ahli Dewan Undangan N34 Liawan, Ketua Bahagian UMNO P180 dan Penasihat Kehormat Kelab Belia Keningau. 

Rafie Robert selaku Pengerusi Kelab Belia Keningau merangkap Pengerusi Penganjur program tersebut turut menyampaikan ucapan penghargaanya pada ucapan beliau kepada YB Datuk Hj Sairin Karno kerana terus membantu dan menyokong program yang dianjurkan oleh kelab belia keningau demi pembangunan belia di Keningau.

No comments:

Post a Comment

15,000 hadir Program Yayasan Sabah Bersama Rakayat di Keningau

Program yang berlangsung selama 3 hari bermula 22-24 Mac 2018 bertempat di Kompleks Sukan Keningau telah dibanjiri lebih 15,000 orang darip...