Saturday 24 March 2018

15,000 hadir Program Yayasan Sabah Bersama Rakayat di Keningau



Program yang berlangsung selama 3 hari bermula 22-24 Mac 2018 bertempat di Kompleks Sukan Keningau telah dibanjiri lebih 15,000 orang daripada seluruh kawasan pedalaman atas. Program tersebut telah disempurnakan oleh YAB Tan Sri Datuk Seri Panglima Musa Hj.Aman salaku Ketua Menteri Sabah merangkap Pengerusi Pemegang Amanah Yayasan Sabah. 

Pelbagai aktiviti menarik telah disediakan kepada para pengunjung dan menariknya pengunjung dihiburkan oleh artis ternama Dato’ AC Mizal bersama dengan artis-artis tempatan. Selain itu, para pengunjung tidak melepaskan peluang untuk menyertai kuiz yang dianjurkan oleh beberapa Kementerian/Jabatan dan memenangi hadiah yang telah ditawarkan.

Turut hadir pada program tersebut ialah YB Tan Sri Datuk Seri Panglima Pairin Kitingan, YB Datuk Hj Sairin Bin Hj Karno serta beberapa pemimpin-peminpin daripada kawasan pedalaman atas Sabah.

No comments:

Post a Comment

15,000 hadir Program Yayasan Sabah Bersama Rakayat di Keningau

Program yang berlangsung selama 3 hari bermula 22-24 Mac 2018 bertempat di Kompleks Sukan Keningau telah dibanjiri lebih 15,000 orang darip...